آرشیو دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۲۵۵۶
اقتصاد
۵

خبر

تکذیب خرید سهام ایران خودرو توسط فیات

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد هرگونه گمانه زنی و اظهارنظر افراد غیرمرتبط درخصوص سطح و نحوه همکاری این شرکت با شرکت های خودروساز جهانی موجب اختلال در روند مذاکرات جاری خواهد شد. به گزارش ایکوپرس، مدیریت ارتباطات ایران خودرو با تاکید بر اینکه اخبار مربوط به این گروه خودروسازی تنها از سوی مدیرعامل و رسانه های رسمی این شرکت اطلاع رسانی می شود، اعلام کرد در چند روز اخیر اظهارنظرهایی در مورد نحوه همکاری ایران خودرو و شرکت های خودروساز جهانی منتشر شده که هیچ یک از آنها قابل استناد نیست.

آغاز فعالیت رسمی شرکت مشترک ایران خودرو و پژو

مهر: محسن صالحی نیا، معاون وزیر صنعت از آغاز فعالیت رسمی شرکت مشترک ایران خودرو و پژو از اردیبهشت سال جاری خبر داد و اعلام کرد: اخذ مجوز از وزارت اقتصاد، ثبت شرکت و انتخاب مدیران در حال انجام است.

تهران میزبان بزرگ ترین نمایشگاه حمل ونقل ریلی خاورمیانه

پانا: چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته که بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی منطقه خاورمیانه محسوب می شود، 26 تا 29 اردیبهشت با حضور صدها شرکت بزرگ داخلی و خارجی و همچنین وزارتخانه ها و نهادهای مختلف در تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. هم زمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی، همایش بین المللی (ریل - نفت – بندر) و کنفرانس قطار های پرسرعت ژاپن نیز در تهران برگزار خواهد شد. تاکنون حضور بیش از 300 شرکت داخلی و صد شرکت خارجی قطعی شده است. علی محتشم امیری، دبیر برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی گفت: آلمان، انگلستان، سوئیس، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، چین، فنلاند، بنگلادش، بلژیک، جمهوری چک، روسیه، اوکراین، استرالیا، لهستان، بلغارستان و سوئد کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.