آرشیو شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۲۰
اقتصادی
۴

زارعیان: عیدی بازنشستگان مخابرات پرداخت شده است

عیدی 15 هزار نفر از بازنشستگان شرکت مخابرات ایران و استانی پرداخت شده است.

در پی انتشار گزارشی با عنوان «بازنشستگان مخابرات و راه آهن هنوز عیدی خود را دریافت نکرده اند»، زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات در گفت وگو با فارس در این زمینه اظهار کرد: ما در سطح کشور حدود 15 هزار بازنشسته شرکت مخابرات داریم که عیدی و پاداش این افراد توسط شرکت مخابرات ایران و استانی پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران در 17 اسفندماه سال گذشته چکی را بابت عیدی بازنشستگان این شرکت تحویل صندوق بازنشستگی کشوری داد و در واقع عیدی بازنشستگان مخابرات ایران همراه با حقوق اسفندماه پرداخت شد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران، تصریح کرد: بعد از اعلام خبر رئیس صندوق سازمان بازنشستگی کشوری مبنی بر اینکه هنوز بازنشستگان شرکت مخابرات استانی عیدی خود را دریافت نکرده اند ما از طریق امور مالی و روابط عمومی با برخی از بازنشستگان در استان ها تماس برقرار کردیم و تمامی استان ها دریافت عیدی را تایید نمودند ضمن اینکه کانون های بازنشستگی استانی هم این موضوع را تائید کردند.

وی در پایان گفت: چنانچه بازنشستگان مشکلی را در زمینه پرداخت عیدی خود داشته اند می توانند با شماره 2021 در ساعت اداری با کارشناسان این حوزه تماس و سوالات خود را مطرح کنند.