آرشیو چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۸۶۴۷
اقتصاد - ورزش
۱۱

گوناگون

هدف گیری کمانداران درترکیه

تیمهای ملی تیروکمان در رشته های ریکرو و کامپوند زنان و مردان به منظور شرکت درجام پیروزی ترکیه،راهی استانبول می شوند.این مسابقات از7 تا 9 خرداد برگزار خواهد شد.

فاتحان طلا، کفش طلامی گیرند

گروه صنعتی ملی قراراست به ورزشکارانی که مدال طلای المپیک می گیرند کفش طلااهدا کند.درحاشیه مراسم امضای تفاهم نامه کمیته ملی المپیک با گروه صنعتی ملی، صابحی مدیر عامل این گروه صنعتی گفت: در المپیک به هر ورزشکاری که مدال طلاکسب کند کفش طلاهدیه داده می شود. ارزش این کفش در حدود یک میلیارد ریال است.

پیکارجذاب و دیدنی بهترین ها

تیم بایرن مونیخ امشب دردیداری دشوار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا به مصاف اتلتیکومادرید می رود. دیداراین دوتیم را باید نبرد بهترین خط دفاعی فوتبال اروپا با یکی از بهترین خط حمله های فوتبال قاره دانست.

عبدالخالق: فقط در ایران بازی می کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال عراق یک بار دیگر تاکید کرد که تیم ملی این کشور با عربستان و امارات فقط درایران بازی خواهد کرد. عبدالخالق مسعود گفت: ما بازی درایران را انتخاب کردیم. درهیچ مکان دیگری به جز ایران بازی نخواهیم کرد. بازی های عراق درمرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه درایران برگزارمی شود.

هروی مربی تیم ملی کاراته شد

کمیته فنی فدراسیون کاراته در پایان نشست خود هدایت تیم ملی را برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان به شهرام هروی سپرد.رقابتهای کاراته قهرمانی جهان آبان ماه دراتریش برگزارخواهد شد.

دژاگه و جباری، کاندیدا شدند

اشکان دژاگه و مجتبی جباری دو بازیکن ایرانی شاغل در لیگ قطر به عنوان کاندیداهای کسب عنوان بهترین بازیکن این کشور انتخاب شده اند.

کاپیتان به فوتبال بازمی گردد

کاپیتان تیم ملی با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و بعد از دیدار سایپا با استقلال به رقابت های لیگ برتر فوتبال می رسد.تیموریان در حال بدنسازی است و به احتمال زیاد مقابل استقلال اهواز می تواند به میدان برود.