آرشیو دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۵۷۸
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•قابل توجه سازمان محیط زیست: دو قطعه زمین بزرگ واقع در بولوار سیمون بولیوار منطقه پنج تهران وجود دارد که سالیان سال به باغ اناری معروف است و بوته های درختان انار هرساله جوانه زده و اوایل تابستان همه را آتش می زنند. در سال چند بار به شهرداری اطلاع دادم ولی اقدامی صورت نگرفت. ظاهرا صاحب ملک قصد دارد این زمین را از حالت دایر به بایر تبدیل کند. این همه از فضای سبز صحبت می کنیم اما مسئولان برای نجات این دو باغ چه کاری انجام داده اند؟ لطفا به داد این درختان برسید.

•وزیر محترم کار از استرات‍ژی تامین اجتماعی برای گسترش مراکز درمانی این سازمان در حومه شهر و مناطق حاشیه نشین گفتند. متاسفانه مرکز درمانی تامین اجتماعی رباط کریم پس از شش سال تاخیر مجددا برای احداث در هفته دولت سال 93 کلنگ زنی شد ولی هیچ گونه اقدامی برای ساخت آن صورت نگرفته است. این در حالی است که حدود 250 هزار نفر بیمه شده و مستمری بگیر شهرستان رباط کریم از هرگونه خدمات درمانی تامین اجتماعی محروم هستند. از وزیر محترم کار و مسئولین تامین اجتماعی خواستار رسیدگی به این موضوع هستیم.

•از دولت تدبیروامید می خواهیم همان گونه که ما کارگران و پرسنل قراردادی شرکت های گاز استانی و به تبع آن وزارت نفت از آمدن آقای روحانی خوشحال شدیم و حمایتشان کردیم ایشان نیز با سعه صدر و درایت خود ما را از بلاتکلیفی فزاینده ای که در برزخ کارگر یا کارمندبودن قرار گرفته ایم، برهانند. آقای روحانی از شما می خواهیم که به خواست ما توجه کنید. ما چشم انتظار تدبیر شما هستیم.

جمعی از پرسنل بلاتکلیف

قرارداد مستقیم وزارت نفت

•تمدید اعتبار دفترچه های بیمه اختیاری خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، با گران ترشدن نرخ حق بیمه در سال جدید، برای بسیاری از مردم عزیز مقدور نیست و توان پرداخت آن را ندارند.

محمود بلیغیان از اصفهان

•آیا خیابان کوهک در شهرک راه آهن با این حجم ساخت وساز برج ها نیاز به فضاهای آموزشی و تفریحات و ورزش های عمومی ندارد؟ بنویسید شاید شهرداری و آموزش وپرورش چاره ای بیندیشند.

افروغ