آرشیو سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۵۸۵
ورزش
۱۸

حاشیه دارشدن قهرمانی لسترسیتی

مردی که شبیه رانیری بود، 26 زن را اغفال کرد

از قهرمانی شگفتی ساز لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس زمان زیادی نگذشته است؛ تیمی که برای اولین بار در تاریخ توانست جام قهرمانی این رقابت های ارزشمند را بالای سر ببرد. این افتخار در شرایطی برای لسترسیتی به دست آمد که مربی آنها، کلودیو رانیری ایتالیایی بود. مربی ای که هیچ گاه پیش از این عنوان ارزشمندی در دنیای فوتبال به دست نیاورده بود. کلودیو با این قهرمانی به یکباره از مربی معمولی به یکی از محبوب ترین مردهای انگلیس و البته شهر لستر تبدیل شد. همین محبوبیت حالافرصتی به دست افراد سودجو داده تا به اغفال زنان لستری بپردازند.

ماجرا از این قرار است که مردی که شباهت فوق العاده زیادی به رانیری، سرمربی تیم لسترسیتی دارد، اعتراف کرده با توجه به همین شباهت توانسته 26 زن را در عرض یک هفته اغفال کند! آلن اشکرافت، 56 ساله اهل اسکاتلند است و مدتی است از کار بی کار شده. او به تازگی در گفت وگویی که با «ساندی اسپرت» داشته، ماجرا را این طور تعریف کرده است: «وقتی تیم تاتنهام با چلسی مساوی کرد (با این تساوی قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر مسجل شد) از خوشحالی زیاد نتوانستم جلوی خودم را بگیرم. از ماشین پیاده شدم و دیوانه وار خوشحالی کردم. می دانستم که شانس به زندگی من رو کرده».

آلن پس از این قهرمانی اتاقی را در یکی از هتل های لستر رزرو می کند و مشغول پیاده روی در خیابان های شهر می شود. خودش در ادامه می گوید: «وقتی از هتل خارج می شدم و در خیابان قدم می زدم گروهی از زنان به دنبالم راه می افتادند و دورم حلقه می زدند. من چنین تجربه ای را هیچ وقت در زندگی ام نداشتم». او که چند سال پیش به واسطه مشکلات زیادی که داشته از همسرش جدا شده، از یک هفته بعد از قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس می گوید: «فکر می کنم در یک هفته ای که از قهرمانی لستر گذشته بود، توانستم 26 زن را اغفال کنم». البته این مرد 56 ساله اسکاتلندی اگرچه تلاش کرده ته لهجه ایتالیایی رانیری را هم تقلید کند، ولی می گوید هرگز دراین میان به کسی دروغی نگفته است: «می خواهم مردم بدانند که من هرگز به هیچ کدام از این زن ها دروغی نگفته ام. من هرگز نگفتم که من رانیری هستم، این چیزی بود که آنها فکر می کردند و من هم نمی خواستم حرفی بزنم که در تضاد با تصور آنها باشد».