آرشیو سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۲۰
سیاسی
۲۱

خبر

تبریک جنتی به اصغر فرهادی و شهاب حسینی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بیان اینکه با انتخاب «فروشنده» به عنوان فیلم برتر جشنواره بین المللی کن، سینمای ایران صفحه جدیدی بر افتخارات خود افزود، این موفقیت را به اصغر فرهادی و شهاب حسینی تبریک گفت. علی جنتی در «فیس بوک» نوشت: سینمای ایران که در طول سه دهه گذشته همواره بر قله های بلند خلاقیت و آفرینندگی ایستاده و دستاوردهای ارزشمندی را در صحنه های جهانی برای سینماگران ایرانی رقم زده است، بار دیگر با انتخاب فیلم «فروشنده» به عنوان فیلم برتر در جشنواره بین المللی کن، صفحه جدیدی بر افتخارات گذشته خود افزود.

وی افزود: انتخاب اثر آقای اصغر فرهادی به عنوان بهترین فیلمنامه و اعطای جایزه بهترین بازیگر مرد به آقای شهاب حسینی از سوی این جشنواره، نشانگر توان حرفه ای سینماگرانی است که بارها خلاقیت خود را به نمایش گذاشته اند.

جنتی با تبریک این موفقیت به همه هنرمندان و سینماگران متعهد، اظهار کرد: آرزومندم که سینمای ایران بتواند با ارتقای کیفیت خود و پرداختن به مسائل بنیادی فرهنگی جامعه و تاکید بر ارزش های ملی و اسلامی، نقش بایسته خود را در پاسخگویی به نیازهای اساسی ملت بزرگ ایران ایفا نماید.

همسر شهید بابایی به دیار باقی شتافت

همسر شهید سرلشکر خلبان بابایی به همسر شهیدش پیوست. به گزارش ایلنا، صدیقه حکمت پس از تحمل ماه ها درد ناشی از بیماری کبدی، بعد از ظهر دیروز (دوشنبه) بر اثر این عارضه در بیمارستان نمازی شیراز، دار فانی را وداع گفت.