آرشیو سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۵۶
ورزشی - اخبار کشور
۹

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم: عدم برخورد با فائزه هاشمی دشمن را برای نفوذ امیدوار می کند

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای با انتقاد از معاشرت فائزه هاشمی با اعضای فرقه ضاله بهائیت از قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی کشور خواستار برخورد شدید با وی شدند.

قم- خبرنگار کیهان: در بخشی از این بیانیه با اشاره به عدم پشیمانی و ندامت فائزه هاشمی از رفتار خلاف فتوای مراجع تقلید و مخصوصا حضرت امام خمینی آمده است: عدم اعلام ندامت صریح او از عمل قبیح خود موجب می شود شبکه ها و جریانات منحرف و مزدور برای نفوذ در بیوت شخصیتهای تاثیرگذار کشور امیدوار شوند.

در ادامه این بیانیه نتیجه عدم برخورد با فائزه هاشمی رفسنجانی از سوی دستگاه قضا بدبینی آحاد جامعه نسبت به مسئولان و نظام ذکر شده و آمده است: مردم متعهد و متدین کشورمان به خصوص خانواده های معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگران به شدت از این موضوع رنجیده خاطر شده اند.

بسیج اساتید و نخبگان حوزه در بخش دیگری از این بیانیه آورده اند: همه دل سوختگان نظام و مردم مومن کشور از آیت الله هاشمی رفسنجانی انتظار دارند همانند بسیاری از علماء و بزرگان هم عصر خود با قاطعیت به اصلاح رفتار فرزندان و منسوبان خویش اقدام کرده و بیش از این اجازه ندهد نزدیکان و منسوبان وی برای کشور و ملت خسارت و بدنامی تولید کنند و خانواده آنها مامن عناصر گروهکی و معارض و معاند اسلام و انقلاب شود.