آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۵۹۸
ورزش
۱۸

قرارداد یک ساله منصوریان با استقلال

هیات مدیره استقلال سرانجام دیروز سرمربی فصل آینده این تیم را انتخاب کرد و با علیرضا منصوریان به توافق رسید. از چند روز پیش هم مشخص بود منصوریان گزینه اصلی هدایت آبی ها در فصل آینده است. با وجود این، ابتدا اعضای هیات مدیره استقلال که در این روزها اختلافات قابل توجهی هم بین آنها وجود دارد، در جلسه سه شنبه خود تصمیم به قطع همکاری با پرویز مظلومی گرفتند و بیان کردند گزینه های سرمربیگری تیم را بررسی می کنند.

گفته می شد به غیر از منصوریان، جواد زرینچه و مجید نامجومطلق هم در فهرست نامزدهای سرمربیگری آبی ها قرار داشتند. بالاخره دیروز هیات مدیره استقلال با منصوریان بر سر عقد قرارداد یک ساله به توافق رسیدند. بااین حال مشخص نشد چرا باید وزیر ورزش هم در انتخاب سرمربی استقلال نظر دهد؟

باشگاه استقلال دیروز ظهر اعلام کرد سرمربی جدید استقلال تهران برای شروع فعالیتش نیازمند تایید از سوی محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، است. سایت رسمی باشگاه استقلال دیروز نوشت: «پس از جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور علیرضا منصوریان که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، حاضران برای سپردن سکان هدایت آبی پوشان پایتخت در فصل آینده به منصوریان به اجماع رسیدند. در این جلسه همچنین برنامه های دیگر گزینه های نیمکت استقلال هم به بحث و تبادل نظر گذاشته شد اما درنهایت سرمربی سابق نفت تهران با موافقت اکثریت اعضای هیات مدیره انتخاب شد. به این ترتیب گزارش جلسه دیروز و نام علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی منتخب اعضای هیات مدیره به وزارت ورزش و جوانان ارسال می شود تا محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، مهر تایید بر انتخاب اعضای هیات مدیره بزند و منصوریان رسما به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود». منصوریان دیروز عصر پس از جلسه با وزیر رسما سرمربی استقلال شد.

به این ترتیب منصوریان را باید سرمربی فصل آینده استقلال دانست هرچند باشگاه نفت تهران به این قرارداد اعتراض دارد و اعلام کرده فسخ قرارداد منصوریان با باشگاه نفت غیرقانونی است.

علیرضا منصوریان، بازیکن سابق استقلال، که هشت سال پیش به فوتبال خود پایان داد، در دو فصل گذشته سرمربی نفت تهران بوده و با این تیم نتایج خوبی گرفت. او سابقه سرمربیگری در تیم امید ایران و پاس همدان را هم دارد. مقاطعی هم در تیم ملی ایران کمک مربی بوده است.