آرشیو سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۶۰
صفحه آخر
۲۰
یک عکس، یک متن

شوهر به قلم همسر

فرهاد اصلانی بازیگر سینما و تلویزیون کاریکاتور خود را منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «از آنجا که فردا (امروز) تولدمه بدین وسیله پیشاپیش میلاد فرخنده خودمان را به خودمان تبریک می گوییم. اما به علت شروع ماه مبارک رمضان از کیک و شمع و فوت خبری نیست... نام اثر: شوهر به قلم همسر»

بازگشت کلی به زادگاهش

سایت دیلی میل عکس هایی از انتقال جسد محمدعلی کلی به زادگاهش (ایالت کنتاکی) منتشر کرد. این بوکسور مسلمان سه ژوئن (روز شنبه، 15 خرداد) در ایالت آریزونا درگذشت. در عکس های منتشر شده پرچمی سبز رنگ که منقش به آیات قرآن است روی تابوت کلی دیده می شود. این سایت آخرین عکس های کلی، همچنین دستکش های او را نیز روی خروجی خود قرار داده است.

مجسمه های زباله ای در واشنگتن

یک فعال محیط زیست، با زباله های سواحل اقیانوس آرام، مجسمه هایی پلاستیکی از حیوانات ساخت. به گزارش العالم، آنگلاهاسلتین بوزی به همراه بنیاد «واشد آشور» به منظور آشنا کردن مردم با آلودگی زیست محیطی ناشی از زباله های به جا مانده از تفریح در سواحل، با این زباله ها 17 مجسمه پلاستیکی ساخت و آنها را در باغ وحش ملی اسمیت سونیان در واشنگتن، به معرض نمایش گذاشت. آنگلابه تلویزیون رویترز گفت: بسیاری از مردم نمی دانند که پسماندهای پلاستیکی، به محیط زیست آسیب می رساند و هدف ما از برپایی این نمایشگاه، اطلاع رسانی به مردم در این زمینه بود. در ساخت این مجسمه ها از بطری های خالی پلاستیکی تا دمپایی ابری و بیل پلاستیکی و دیگر پسماندهای سواحل استفاده شده است.