آرشیو سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۶۷
حوادث - اخبار کشور
۱۱

هلاکت 5 تروریست در خاش

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پنج شرور تروریست در درگیری با ماموران انتظامی در منطقه خاش به هلاکت رسیدند.

سرتیپ حسین رحیمی در گفت وگو با ایرنا افزود: در این درگیری که پیش از ظهر دیروز در منطقه عمومی خاش رخ داد نیروهای انتظامی با شناسایی اشرار تروریست با آنان درگیر شدند که در این درگیری پنج تروریست به هلاکت رسیده و دو نفر متواری شده اند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در منطقه در حال جست وجو برای دستگیری این دو تروریست متواری هستند.فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از این تروریست ها مقادیر زیادی مواد منفجره و تله انفجاری به دست آمده است. وی گفت: ماموران انتظامی با اطلاع از ورود یک گروه تروریستی از خاک پاکستان به داخل استان به سرعت با یک گروه عملیاتی ویژه انتظامی در منطقه 30 کیلومتری شهر مسیر اشرار تروریست را رد زنی کرده و در کمین آنان نشستند.

وی ادامه داد: هنگامی که اشرار وارد کمین نیروهای انتظامی شدند درگیری مسلحانه آغاز شد که در همان ابتدای درگیری چهار تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

وی افزود: سه نفر از اشرار با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شدند که در جریان عملیات تعقیب و گریز یک نفر از آنان به هلاکت رسید و جست وجو و عملیات پاکسازی و تعقیب دو تروریست فراری همچنان ادامه دارد.

رحیمی اظهار داشت: از این گروه شرور تروریست تاکنون مقادیر زیادی سلاح و مهمات و تله های انفجاری و حدود 60 کیلو مواد انفجاری برای عملیات های تروریستی به دست آمده است.

وی ادامه داد: همچنین از این افراد تعدادی کتاب و جزوه های دستورالعمل استفاده از بمب و نیز کتاب های ضد دینی به دست آمده است.

وی گفت: در این درگیری یکی از سربازان نیروی انتظامی به شهادت رسید.