آرشیو چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۶۰۸
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

مدت دو سال بود به بازنشستگان خانم که همسرشان فوت کرده بود، حق عائله مندی داده می شد. از اردیبهشت 95 اعلام شد این حق به خانم هایی که خود و همسرشان از بازنشستگان کشوری هستند، تعلق نمی گیرد. سوال اینجاست آیا حقوق بازنشستگان کشوری بیش از بازنشستگان بقیه نهادهاست؟ مرا به یاد مثل یک بام و دو هوا می اندازند. افزایش حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی به صورت پلکانی غیرقانونی و مصوبه دولت 14 درصد در کلیه سطوح است. لطفا پیگیری فرمایید.

سخنی با وزیر تعاون و رفاه اجتماعی: آقای وزیر تعاون و رفاه اجتماعی! تابه حال روابط عمومی آن سازمان، به چند مورد از پیام هایی که درباره مشکلات کارگران زحمتکش بی کار بوده که درددل هایشان در مطبوعات چاپ شده، پاسخ داده است؟ لطفا اگر حتی یک مورد سراغ دارید، ما را بی خبر نگذارید که مردم بیش از این در بی خبری به سر نبرند.

کارگر بی کار با 27 سال سابقه کار

بزرگراه اما ناایمن: برخی بزرگراه ها به دلیل وجود گودال ها، ایمن نیستند و هر لحظه احتمال حوادث رانندگی برای موتورسواران وجود دارد. به عنوان نمونه در بزرگراه شهید چمران از شمال به جنوب، قبل از دوربرگردان سمت خیابان ولی عصر(عج) و بلوار کشاورز، این نقص مشاهده می شود. از شهرداری مناطق تقاضا داریم به فکر ترمیم خیابان ها و بزرگراه ها باشند.

علی ربانی از تهران