آرشیو شنبه ۵ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۶
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر

محمدامین آرام طبع پس از چهار سال حضور در صبای قم و نمایش قابل قبولی که در فصل اخیر لیگ برتر داشت مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت و با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی انجام داد. او که صبح روز پنج شنبه به باشگاه پرسپولیس رفته بود پس از جلسه با محمدعلی ترکاشوند و مدیران باشگاه پرسپولیس برای امضاء قراردادی دو ساله به توافق نهایی دست یافت تا فصل آینده پیراهن قرمزهای پایتخت را بر تن کند. آرام طبع که در پست دفاع چپ بازی می کند در تمام مسابقات فصل اخیر برای صبا به میدان رفت.

میلاد شعبانلو هافبک جنوبی استقلال که روز گذشته جدایی اش از این تیم قطعی شده بود، امروز (جمعه) قراردادش را با استقلال فسخ کرد. این بازیکن نیم فصل دوم سال گذشته از استقلال رضایت نامه گرفت و راهی صبای قم شد اما همان زمان با مخالفت پرویز مظلومی دوباره به استقلال بازگشت.

حسین کریمی هافبک فصل گذشته سیاه جامگان که سابقه حضور در پیکان را هم دارد با عقد قرارداد یک ساله راهی خونه به خونه بابل شد.

امیر حسین کریمی بازیکن تیم فوتبال سپاهان به گسترش فولاد پیوست. قرارداد این بازیکن با گسترش دو ساله خواهد بود. کریمی چهارشنبه شب گذشته قراردادش را با سپاهان فسخ کرده بود.

امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال و فصل گذشته صبای قم با تیم فوتبال پیکان به توافق نهایی رسید. بر همین اساس وی قرار است صبح امروز در باشگاه پیکان حاضر شده و قراردادش را امضا کند. صادقی پس از عقد قرارداد راهی کردان شده و به اردوی پیکانی ها اضافه می شود.

مسئولان باشگاه پیکان که چند روز پیش صحبت های ابتدایی را با آندرانیک تیموریان انجام دادند قرار است امروز صحبت های نهایی خود را با این بازیکن انجام دهند. این در حالی است که در حال حاضر جدی ترین پیشنهاد تیموریان مربوط به همین باشگاه است.

حامد آقایی مدافع تیم ملی جوانان کشورمان با عقد قرادادی سه ساله به تیم پرسپولیس پیوست. این بازیکن که سابقه بازی در تیم ملی جوانان را در کارنامه دارد پیش از این در لیگ مالزی و شهرداری اردبیل بازی کرده است.

شهاب الدین گردان دروازه بان فصل گذشته سپاهان با عقد قرار دادی یکساله به تیم فوتبال پدیده پیوست تا در لیگ برتر شانزدهم برای این تیم به میدان برود. گردان پیش از این، سابقه حضور در تیم های ابومسلم، ذوب آهن و پرسپولیس را داشته است.