آرشیو یکشنبه ۳ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۸۷۱۵
ورزش
۱۱

گوناگون

بسکتبال 3 نفره جهانی شد

تیم بسکتبال سه نفره ایران با شکست ماکائو به مقام قهرمانی آسیا رسید و جواز حضور در مسابقات جهانی دانشجویان را به دست آورد.ایران دردیدار نهایی با نتیجه 21 بر 16 حریف خود را شکست داد و بر سکوی نخست آسیا قرار گرفت.

ایران از سد چین تایپه گذشت

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار خود در سی و هشتمین دوره مسابقات جام ویلیام جونز که در چین تایپه برگزار می شود، موفق شد تیم چین تایپه را 73 بر 61 شکست دهد.

دایی: نفت برای برد بازی می کند

محمد دایی مربی تیم فوتبال نفت با اشاره به حساسیت دیداراین تیم برابر استقلال گفت: با وجود اینکه تمریناتمان را دیر آغاز کردیم و از سایر تیم ها عقب هستیم، اما فقط برای پیروزی به میدان می رویم.

پیروزی تیم واترپلودرآسیا

تیم واترپلوی جوانان ایران با پیروزی 19 بر 13 مقابل اندونزی میزبان، نخستین پیروزی خود را در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرد.

مردانی، پهلوان تهران شد

آرش مردانی دررقابت های کشتی پهلوانی تهران با غلبه بر تمام حریفان خود به عنوان پهلوان پایتخت در سال 95 انتخاب شد. و بازوبند پهلوانی را بربازوی خود بست.

کشتی گیران المپیکی در خانه

مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در بازیهای المپیک از امروز درخانه کشتی تهران آغاز شد.مسابقات کشتی آزاد بازیهای المپیک از روز 29 مرداد برگزار می شود.

شکست تیم والیبال دختران

تیم ملی والیبال جوانان دختر کشورمان درنخستین بازی خود در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن رفت وبا نتیجه 3 بر صفرشکست خورد.

وحدت ورزشکاران پارالمپیکی

معاون امور ورزش بانوان وزیر ورزش با حضور در ورزشگاه آزادی از تمرینات تیم های ملی قایقرانی و تیراندازی جانبازان و معلولین بازدید کرد. رباب شهریان اظهار داشت: بازدیدهای متعددی ازاردوهای تیم های ملی پارالمپیکی داشتم و با قاطعیت می توان گفت مدیریت فدراسیون جانبازان ومعلولین به قدری جامع و قوی بوده است که همدلی و وحدت در کاروان پارالمپیکی به خوبی احساس می شود.