آرشیو یکشنبه ۳ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۷
ورزش
۱۸

درخواست منصوریان از رحمتی برای حضور در اردوی استقلال

به اردو بیا و به بازیکنان روحیه بده

سیدمهدی رحمتی به دلیل محرومیت از بازی نخست تیمش مقابل نفت تهران محروم است و نمی تواند سایر بازیکنان را در این بازی مهم همراهی کند؛ دیداری که مقابل تیم سابق منصوریان برگزار می شود و بی شک برای علی منصوریان از اهمیت بالایی برخوردار است.

در هر صورت او دوست ندارد مقابل تیم سابقش بازنده باشد، بخصوص این که منصوریان با حاشیه های زیادی از این تیم جدا شد و... این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که منصوریان از سیدمهدی رحمتی درخواست کرد قبل از این بازی و برای بالابردن روحیه سایر بازیکنان در اردوی تیم حاضر شود و پیش از نخستین بازی به بازیکنان روحیه بدهد. قرار است این بازیکن شب بازی با نفت در اردوی آبی پوشان حاضر شود و با بازیکنان صحبت کند.

تمرین ویژه منصوریان برای کاوه رضایی

سرمربی استقلال تمرینات ویژه ای برای مهاجم تیمش در نظر گرفته است.

علیرضا منصوریان در یکی از تمرینات استقلال از کاوه رضایی در پست هافبک چپ استفاده کرد و با قراردادن یک آدمک جلوی او از وی خواست روی دروازه سانتر کند. جالب این که منصوریان در این صحنه جلوی سانتر کاوه قرار گرفت و دست هایش را بالابرد و گفت سانترش باید از او رد شود تا مهاجم تیمش در موقعیت گل قرار بگیرد. با تمرینات که منصوریان برای رضایی روز گذشته در نظر گرفت بعید نیست او بخواهد از مهاجم تیمش در پست هافبک چپ بازی بگیرد. رضایی در بازی های دوستانه پیش فصل در پست مهاجم هدف نمایش چندان مطلوبی نداشت و شاید منصوریان بخواهد پست جدیدی برای یکی از بهترین بازیکنان تیمش تعریف کند.