آرشیو دوشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۸۰
سیاسی
۲۱

واکنش اینستاگرامی جهانگیری به تخریب روحانی:منتقدان، تبلیغات انتخاباتی را آغاز کرده اند

معاون اول رئیس جمهوری ضمن بی سابقه خواندن حجم بالای هجمه ها و تخریب ها آن هم از تریبون های رسمی علیه شخص دوم کشور، آن را نشانه آغاز تبلیغات انتخاباتی از سوی منتقدان دولت توصیف کرد.

اسحاق جهانگیری در «اینستاگرام» نوشت: امروز برای بدرقه رسمی ریاست محترم جمهوری که به دعوت رئیس جمهوری محترم آذربایجان و برای شرکت در اجلاس سه جانبه ایران، روسیه و آذربایجان سفر دو روزه خود را به این کشور آغاز کردند، به فرودگاه مهرآباد رفتم. حقیقتا این روزها دکتر روحانی مظلوم واقع شده است. این حجم بالااز هجمه ها و تخریب ها آن هم از تریبون های رسمی علیه شخص دوم کشور و رئیس جمهوری که بزرگ ترین گره ها را از کار کشور باز کرد در طول تاریخ ایران بی سابقه است. وی ادامه داد: به نظر می رسد منتقدان محترم از الان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کرده اند که البته اشکالی هم ندارد اما آنچه که همه فعالان عرصه سیاست باید به آن پایبند باشند، مراعات نظام های اخلاقی جامعه است.

معاون اول رئیس جمهوری اظهار کرد: به کار بردن الفاظ و تعابیر سخیف و زننده در مورد یک عالم و مجتهد دینی و شخصیت تاثیرگذاری که از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون منشا خدمات زیادی برای کشور و نظام بوده است، زیبنده جامعه اسلامی نیست و تجربه به ما می گوید که این گونه رفتارها بیش از همه موجبات طرد خود هتاکان را از سوی ملت بزرگ ایران فراهم می کند.