آرشیو پنجشنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۴
سیاسی
۲

ورود رسمی وزارت کشور به جریان اجرای انتخابات از دی ماه

وزیر کشور با بیان این که 29 اردیبهشت 96 به طور همزمان سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره ای مجلس برگزار خواهد شد، گفت: وزارت کشور به طور جدی اقداماتش را برای این انتخابات از دی ماه آغاز خواهد کرد.

به گزارش فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری افزود: ثبت نام داوطلبان انتخابات میاندوره ای مجلس و شوراها اسفند امسال و ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری فروردین سال آینده انجام می شود.

وی با بیان این که وزارت کشور همچنان آماده برگزاری انتخابات الکترونیک است و برای محقق شدن این کار با شورای نگهبان در حال مذاکره و رایزنی هستیم، گفت: برگزاری انتخابات در شوراها به صورت الکترونیک به خاطر گستردگی آن بسیار هزینه بر است و اگر دولت تامین مالی داشته باشد، حتما این کار هم انجام می شود.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که در سیاست داخلی توفیقات خوبی داشته ایم، گفت: احزاب با نشاط و پویا در کشور فعال هستند و نمونه بارز این توفیقات، انتخابات امن گذشته با مشارکت 62 درصدی مردم است. انتظار داریم با همکاری همه احزاب و دستگاه ها و مردم، انتخابات خوبی را نیز پیش رو داشته باشیم.

هیچ تهدیدی علیه امنیت کشور وجود ندارد

رحمانی فضلی دیروز طی سخنانی در زنجان اظهارکرد: تمام مرزها توسط نیروهای نظامی بخوبی و با دقت کنترل و رصد می شود و هیچ تهدیدی علیه امنیت کشور وجود ندارد.

به گزارش میزان، وزیر کشور در بدو ورود به زنجان برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار این استان اظهار کرد: این امر به آن معنا نیست که ما هوشیاری لازم را نداشته باشیم و خوشبختانه نیروهای نظامی با دقت و هوشیاری، مرزها را در کنترل خود دارند.