آرشیو چهارشنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۹
سیاسی
۲

سایه روشن

موحدی کرمانی: هنوز با آیت الله یزدی دیدار نکرده ام

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با تسنیم با بیان این که نیروهای انقلاب برای انتخابات 96 در حال برنامه ریزی و تعیین راهبرد هستند، اظهار کرد: قرار است بنده به عنوان دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، با آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین درباره انتخابات 96 دیدار داشته باشم اما این دیدار هنوز برگزار نشده است.

باید استعدادهای درونی را زنده کنیم

آیت الله آملی لاریجانی در همایش بسیج اساتید کشور در مشهد با تاکید بر این که نباید برای توسعه اقتصادی، ارزش ها را کنار بگذاریم، گفت: گرچه درها را نمی بندیم و ممکن است با کشورهای دیگر مذاکره کرده و روابط اقتصادی داشته باشیم، اما باید استعدادهای درونی را زنده کنیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت الله آملی لاریجانی تاکید کرد: باید نگاه توحیدی در همه شئون فردی و اجتماعی و در همه ابعاد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی حاکم باشد.

قاضی پور: مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم

نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک خبرنگار بعد از جلسه یکشنبه در راهروی مجلس گفت: در روز یکشنبه بنده بواسطه پیگیری های مستمر مسائل و مشکلات مردم با سرعت در حال حرکت به سمت دفترم برای دیدار مردمی بودم که چند خبرنگار محترم در بین راه سوالاتی پرسیده و جواب دادم.

به گزارش خبر آنلاین نادر قاضی پور افزود: پرسش یکی از خبرنگاران عزیز توام با سماجت بود و سوال بدی را مطرح کردند، بنده که می خواستم با سرعت به ملاقات مردمی برسم با شوخی عکس العمل نشان دادم که ناخوشایند بود. بنده مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم.