آرشیو پنجشنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۳۶۲۱
اقتصاد
۴

ویژه

رونمایی از ساندرو استپ وی در پارس خودرو

در مراسمی با حضور منصور معظمی، معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، ناصر آقامحمدی مدیرعامل پارس خودرو، پیمان کارگر مدیرعامل رنو پارس و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، خودرو جدید گروه سایپا با عنوان «ساندرو استپ وی» رونمایی شد.

تفاهمنامه بانک ملت و کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، بر اساس تفاهمنامه مذکور که به امضای دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک ملت و مهندس پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) رسید، مددجویان این کمیته از تسهیلات قرض الحسنه بانک ملت در راستای اشتغالزایی، مشاغل خانگی و کارفرمایی بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن: دنبال حضور در آسیای جنوب شرقی هستیم

با توجه به فعالیت بانک تجارتی ایران و اروپا، به دنبال حضور در آسیای جنوب شرقی نیز هستیم. علی اشرف افخمی، مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اعلام این مطلب گفت: این بانک به دنبال توسعه فعالیت های برون مرزی است و ما سهامدار یک بانک اروپایی به نام «بانک تجاری ایران و اروپا» هستیم که مقر آن در اروپا است. وی افزود: این بانک در پنج ماه گذشته 5/5 میلیارد یورو تنها در اروپا جابه جا کرده که در گذشته ما باید 10 تا 11 درصد بابت انتقال این پول کارمزد پرداخت می کردیم.