آرشیو سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۶۹۱
حوادث
۱۳

رخداد

محکوم به قصاص از چوبه دار رها شد

محکوم به قصاص با تلاش اعضای شعبه هشتم شورای حل اختلاف شهرستان شوشتر و رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت. به گزارش ایلنا پرونده قتلی که چند سال پیش در شوشتر اتفاق افتاد با دستور رئیس دادگستری این شهرستان برای گذشت و مصالحه به شعبه هشتم شورای حل اختلاف شوشتر ارجاع شد که با تلاش و سعی اعضای این شعبه و همچنین مساعدت جمعی از بزرگان عشایر، اولیای دم برای قرب الهی و گسترش فرهنگ صلح و سازش در جامعه، فرد محکوم به قصاص را بدون قید و شرطی بخشیدند.

قتل با 46 ضربه چاقو

زنی 30ساله در منزل مسکونی خود در منطقه 57دستگاه شهر بندر امام، از توابع شهرستان بندر ماهشهر از سوی فرد یا افرادی ناشناس با 46 ضربه چاقو به قتل رسید. فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر با تایید این خبر گفت: این قتل ظاهرا با انگیزه سرقت انجام شده، ولی تحقیقات برای کشف نقاط تاریک پرونده ادامه دارد و سرنخ های خوبی نیز به دست آمده است. سرهنگ جلیل زبیدی اضافه کرد: تعداد ضربات چاقو و قساوت قلبی که در جنایت است، حکایت از انگیزه ای غیر از سرقت دارد. وی افزود: تلاش برای دستگیری مسببان این جنایت خونین ادامه دارد و با توجه به سرنخ هایی که به دست آمده، به دستگیری قاتل یا قاتلان امید داریم.

مرگ 5 عضو یک خانواده در تصادف

برخورد یک دستگاه کمپرسی با یک دستگاه سواری پژو 206 در جاده شوش - اهواز موجب مرگ پنج عضو یک خانواده شد. رئیس فوریت های پزشکی اورژانس شوش گفت: این حادثه ساعت 6:45 دقیقه صبح دیروز در کیلومتر 55 جاده شوش - اهواز رخ داد. رضا معمارزاده افزود: در این حادثه کامیون کمپرسی که از شوش به سمت اهواز در حرکت بود به دلیل خواب آلودگی وارد باند مخالف شده و یک دستگاه سواری پژو را با پنج سرنشین زیر گرفت. به گفته وی، بر اثر شدت تصادف، سواری پژو با سرنشینان له شدند و هر پنج سرنشین آن که دو مرد و دو زن و یک کودک بودند در دم جان باختند.