آرشیو پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۲۳
اقتصادی
۶

روی خط خبر

صادرات تخم مرغ نصف شد

دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار از کاهش 43 درصدی صادرات تخم مرغ در 5 ماه امسال خبر داد و گفت: در صورت تخصیص نیافتن یارانه برای صادرات این کالا، کاهش صادرات ادامه خواهد یافت. سید فرزاد طلاکش در گفت و گو با مهر،اظهار داشت: دلیل این امر عدم توان رقابت ایران با کشورهای همسایه در زمینه قیمت این محصول است.

خرید تضمینی آب از سرمایه گذاران

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: وزارت نیرو با انعقاد خرید تضمینی آب با سرمایه گذاران داخلی و خارجی، بازگشت سرمایه آنها را تضمین می کند.

به گزارش فارس، رحیم میدانی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب با اشاره به اینکه انتقال فناوری در همکاری با شرکت های خارجی مورد تاکید است، گفت: وزارت نیرو برنامه خرید تضمینی آب از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی و خارجی را در سرلوحه کار خود قرار داده که به همین دلیل بازگشت سرمایه آنها را تضمین می کند.

تمامی اشخاص حقوقی موظف به ثبت نام و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده شدند

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی گفت: تمامی اشخاص حقوقی موظف به ثبت نام و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده شدند. به گزارش رسانه مالیاتی، محمد مسیحی معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به فراخوان تمامی اشخاص حقوقی باقیمانده که موضوع فعالیت آنها عرضه کالاو خدمات مشمول و همچنین واردات آنها است، برای ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده و اجرای این قانون از ابتدای مهرماه گفت: با فراخوان هفتم سازمان امور مالیاتی کشور، عملا تمامی اشخاص حقوقی مشمول اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده شده اند.