آرشیو شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۵۴
شهرستان ها
۷

مانتوهای پشت نویسی شده در مازندران جمع آوری شد

جانشین دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر مازندران از جمع آوری مانتوهای پشت نویسی شده در سطح واحدهای صنفی این استان خبر داد.

علیرضا چنارانی گفت: در ابتدای تابستان مانتوهای پشت نویسی شده با همکاری پلیس اطلاعات امنیت جمع آوری شد و بازتاب مناسبی در سطح استان داشت.

وی تصریح کرد: در بحث نظارت بر پوشاک جلسات مشترک با اصناف در دستور کار است و واحدهای صنفی که قرار است مجوز دریافت کنند، مصادیق به آنها تذکر داده می شود.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر مازندران گفت: تا قبل از سال 94 امر به معروف و نهی از منکر به صورت لسانی پیگیری می شد ولی از سال 94 به بعد به دلیل تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی، امر به معروف در ادارات و نهادها تشکیل شد.

چنارانی با اعلام اینکه دفاتر ویژه امر به معروف و نهی از منکر در ستاد تشکیل می شود، گفت: برای رفع مشکلات اداری مصادیق مشکلات باید به خوبی بررسی و نسبت به رفع آن برنامه ریزی شود.

وی در ارتباط باپیگیری های استانی نیز گفت: در زمینه کاهش مشکلات اداری با دادستان و معاونت پیشگیری از جرائم استان نیز نشست های مشترکی برگزار شد ولی برای بررسی تحلیلی موضوع باید تا یک سال آینده مصادیق و منکرات را بررسی کنیم.

چنارانی با اعلام اینکه مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در ارگان ها و نهادها متفاوت است، افزود: مصادیق و تخلفات بانک ها با شرکت های خدماتی به صورت مجزا در حال بررسی است و کارشناسان این حوزه ها طی دو ماه آینده موارد را استخراج می کنند.