آرشیو دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۵۶
ورزشی
۹

اولین تمرین ملی پوشان کشتی بزرگسالان زیر نظر طلایی و اشکانی

تمرین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی اوزان غیر المپیکی در مجارستان زیر نظر محمد طلایی و علی اشکانی در خانه کشتی برگزار شد.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در دو وزن 71 و 80 کیلوگرم زیر نظر علی اشکانی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران به زدن وزنه پرداختند. در این تمرین دلیریان، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی نیز از نزدیک نظاره گر تمرینات بود و اشکانی به همراه مهرزاد اسفندیاری فرد و فرهاد اسماعیل نژاد بر عملکرد فرنگی کاران نظارت داشت.در تمرین فرنگی کاران نفراتی همچون افشین بیابانگرد، مهدی فلاح، فرشاد بلفکه، رسول گرمسیری و یوسف قادریان حضور داشتند. تنها غایب این تمرین رامین طاهری بود که با نظر مربیان حضور نداشت.

همچنین تمرین تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز از ساعت یازده زیر نظر محمد طلایی، سرمربی جدید این تیم به همراه امیر توکلیان و علی اکبر دودانگه در خانه کشتی تهران آغاز شد. در این تمرین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی در اوزان 61 و 70 کیلوگرم حضور داشتند و پس از گرم کردن به وزنه زدن پرداختند. نفراتی همچون مسعود اسماعیل پور، مصطفی حسین خانی، بهنام احسان پور و رضا اطری در این تمرین حضور داشتند.