آرشیو دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵، شماره ۸۷۷۱
ورزش
۱۱

گوناگون

کیانی با اقتدار به طلارسید

زهرا کیانی عملکرد درخشان خود را درمسابقات ووشو قهرمانی جوانان در بلغارستان، با کسب مدال طلاتکمیل کرد تا پنجمین طلای تیم ایران را به ارمغان آورد.با این اوصاف تعداد مدال های تیم ووشو جوانان ایران به 5 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز رسید.

تبریک لاریجانی به فوتسالی ها

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی کسب مقام سوم تیم ملی فوتسال دررقابتهای جام جهانی کلمبیا را تبریک گفت.

آرژانتین، فاتح جام جهانی شد

نهمین دوره رقابتهای فوتسال جام جهانی با قهرمانی تیم ملی آرژانتین به پایان رسید. فینال این دوره از مسابقات بین تیم های آرژانتین و روسیه به میزبانی کلمبیا برگزار شد که در پایان این دیدار تیم ملی آرژانتین با برتری 5 بر 4 به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

صبا با 2 گل صعود کرد

درآخرین دیدار مرحله یک سی و دوم جام حذفی فوتبال تیم صبا در قزوین به مصاف تیم سفیر آبیک رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود صبا به پایان رسید.

فوتسال، پاداش قهرمانی می گیرد

فدراسیون فوتبال اعلام کرد به بازیکنان تیم ملی ایران که به مقام سوم جام جهانی دست پیدا کردند پاداش قهرمانی اهدا خواهد شد. تیم ملی فوتسال دردیدار رده بندی نهمین دوره مسابقات جام جهانی پس از آنکه برابر پرتغال به تساوی 2 بر 2 رسید در ضربات پنالتی 4 بر 3 هموطنان کی روش را شکست داد و به مقام سوم دست پیدا کرد.

کاروان ساحلی 21 مدال گرفت

کاروان ورزشی ایران با کسب 9 مدال طلا، 6 نقره و 6 برنز به عنوان چهارمی بازیهای ساحلی دست یافت. پنجمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی در ویتنام برگزار شد که کاروان کشورمان دراین رقابتها توانست با کسب 21 مدال آن هم تنها با حضوردربخش مردان به عنوان چهارمی دست یابد.

گل های گریژمان به 50 رسید

ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید پنجاهمین گل خود با پیراهن این تیم را به ثمر رساند. اتلتیکو مادرید درهفته هفتم لالیگا دردیداری سخت و نفس گیر موفق شد والنسیا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

جمالی به مدال برنز رسید

درادامه رقابتهای روز سوم مسابقات پومسه قهرمانی جهان در پرو مهدی جمالی در رده سنی 18 تا 30 سال عنوان سوم را کسب کرد و به مدال برنز رسید.