نقد فیلم «مینور/ماژور» ساخته علیرضا رسولی نژاد
حوالی فیلمساز
گم شدن، گم شده، گم شدگی و همه مشتقاتش. خوشبختانه در «مینور/ماژور» این واژگان در بیان لفظی، به بیگانه و دیگر مشتقاتش، تغییر پیدا نکرده اند: هرچند شاید در ذهن مان تفاوتی نداشته باشند، اما خوشبختانه فیلمساز هیچ وقت این کلمه به خصوص را بیان نمی کند و همان واژه پیشین گم را هم در حد این یکی واژه، جدی مطرح نمی کند و اتفاقا با ارجاعاتی- شوخی هایی- پیش پاافتاده آن را حد جوراب گمشده و گم شدن در مترو و برید گم شید، تنزل هم می دهد. حالاچرا خوشبختانه؟ مشخص است، این رخداد (عدم رخداد درواقع) اول از همه خیال بنده را راحت کرده است تا وارد تاریخچه پیچیده واژه بیگانه (با ذکر عینی کلمه) نشوم و سعی کنم نشنیده اش
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.