آرشیو سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۵
منهای ورزش
۱۰

افسانه: به فکر مدال در اتریش هستم

کاتاروی تیم ملی بانوان که در بخش انفرادی در رقابت های جهانی اتریش به مصاف حریفان خواهد رفت، می گوید سعی می کند با تمام توان و احساسش کاتا را در میدان اجرا کند.

مهسا افسانه ادامه می دهد: شش هفت ماه است که تمرینات سنگین و با برنامه ای را انجام می دهم تا در رقابت های جهانی نمایش خوبی داشته باشم. پنج مربی برنامه ریزی تمرینات من را برعهده داشتند که امیدوارم با کسب نتیجه در اتریش بتوانم پاسخ زحمات آنها را بدهم. افسانه درباره شرایط خودش و مسابقه های جهانی می گوید: روحیه خوبی دارم و آماده رویارویی با حریفان هستم. امسال قطعا با حضور قهرمانان بزرگ و به دلیل المپیکی شدن کاراته مبارزات سخت تر از دو سال گذشته خواهد بود و باید من و تمام اعضای تیم ملی با تمام قوا به میدان برویم. با این که نتوانستم در رقابت های برون مرزی شرکت کنم و دیدار تدارکاتی داشته باشم، اما فیلم مبارزات تمام حریفانم را دیده و آنالیز کرده ام. اسپانیا، هنگ کنگ، ایتالیا، فرانسه و مصر اصلی ترین حریفانم هستند.

کاتاروی تیم ملی بانوان در مورد تجربه حضورش در رقابت های جهانی هم گفته است: این برای بار دوم است که در رقابت های جهانی حضور دارم. دوره گذشته نفر پنجم جهان شدم با این که در یک قدمی برنز انفرادی بودم. در بخش تیمی هم در دوره قبل تمام هم و غم خود را گذاشتیم و مدال برنز گرفتیم. افسانه با اشاره به این که از هم اکنون قول مدال نمی دهد، می گوید: امسال نسبت به دو سال قبل پیشرفت بیشتری کرده ام و تجربه ام بیشتر شده که نقطه مثبتی برای من در این دوره از رقابت هاست.