آرشیو چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۶
رسانه
۵

فرمول یک جایگزین صبح بخیر ایران می شود

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما جزئیات برنامه جدید علی ضیا در این شبکه را اعلام کرد.

فضل الله شریعت پناه در گفت وگو با فارس درباره برنامه صبحگاهی «فرمول یک» با اجرای علی ضیا گفت: این برنامه قرار بود از ابتدای همین هفته روی آنتن برود اما دکور آن آماده نبود.

وی ادامه داد: هم اکنون گروه آماده است و فقط دکور کار مانده که بودجه ساخت آن را نداریم. شریعت پناه پیش بینی کرد احتمالااز شنبه هفته آینده برنامه به روی آنتن خواهد رفت.

وی افزود: دکور این برنامه و شکل و شمایل آن کاملامتفاوت با برنامه های دیگر است و تاکنون دیده نشده است. این برنامه که «فرمول یک» نام دارد، از بخش های مختلفی نظیر کارشناس و مهمان برخوردار است و ریتم تندی دارد که متناسب با ساعات اولیه صبح به مخاطبان خود امید، زندگی، حرکت و دلگرمی می دهد. به همین دلیل هم نام فرمول یک برای آن انتخاب شده است.

وی درباره ساعت پخش برنامه نیز توضیح داد: فرمول یک هر روز از ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد آغاز و تا 8 و 10 دقیقه ادامه خواهد داشت. هر بخش هم به یک سری از مخاطبان اختصاص خواهد داشت. به عنوان مثال ساعت شش متعلق به آن دسته از مخاطبانی است که دانشجویان یا دانش آموزان هستند یا ساعت هفت یا هفت و نیم متعلق به مادران یا بازنشسته هاست.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما افزود: ایرانگردی، موسیقی محلی، بومی و پاپ و سنتی، ورزش صبحگاهی و همگانی، کتابخوانی و بخش صبحانه بخش های دیگر برنامه هستند و مسابقه ای هم داریم و در کنارش مهمانان مردمی خواهیم داشت و به موضوعات روز و آنچه که در شبکه های خبری مطرح است، می پردازیم. این برنامه به تهیه کنندگی افشین حسین خانی تولید می شود و تا نوروز ادامه خواهد داشت.