آرشیو یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۸۱
منهای ورزش
۱۰

امید تنیسورها به هفته دوم فیوچرز

هفته نخست بازی های بین المللی تنیس فیوچرز در کویت با حذف همه نمایندگان ایرانی، به پایان رسید و ملی پوشان در دومین هفته این رقابت ها به میدان رفتند. انوشا شاهقلی بهترین تنیسور ایران در هفته نخست بود اما نتوانست به جمع هشت نفر برسد. حمیدرضا نداف و امیرحسین بادی نیز برابر رقبای خود باختند و حذف شدند.

تنیسورهای ایران برای آمادگی در مسابقات گروه 2 آسیا و اقیانوسیه به این رقابت ها رفتند. تیم ملی بهمن امسال و در مسابقات دیویس کاپ با تیم ملی پاکستان بازی می کند. هنوز شرایط میزبانی این بازی بنا به دلایل امنیتی در پاکستان مشخص نیست اما تنیسورهای ایران برای آمادگی و بازی در هارت کورت به کویت رفته اند و با دو هفته مسابقه های فیوچرز خودشان را آماده می کنند.

این در حالی است که هارت کورت کیش می توانست شرایط آمادگی بهتری را برای تنیسورها فراهم کند. در سال های گذشته حریفانی تمرینی از اروپا به ایران می آمدند و ملی پوشان در رقابت توامان با آنها قرار می گرفتند اما در فیوچرز کویت فقط دو هفته شاهد برگزاری رقابت ها هستیم. از آنجایی که این مسابقه ها در هارت کورت برگزار می شود تجربه خوبی برای ملی پوشان است اما فدراسیون تنیس باید تمهیداتی اتخاذ کند که ملی پوشان تا بهمن امسال در تمرین و رقابت دائمی در این زمین ها قرار بگیرند. برای تنیسورهای ایرانی بازی در هارت کورت دشوار است و فقط امکانات کیش و کرج برای برپایی اردوهای تمرینی آینده در کنار رقبای مناسب تا دیویس کاپ و زمان دیدار با پاکستان می تواند آمادگی تنیسورها را بیشتر کند