آرشیو یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۸۱
فوتبال ایران
۱۱

خواندنی های فوتبال

کمالوند به کی روش نزدیک می شود

فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد ضعف هایی در کارش دارد از جمله در سازماندهی خط دفاعی تیم گسترش که بابت همین مساله، تیمش گل های زیادی دریافت کرد.

کمالوند اما با نزدیک کردن رابطه خود با کارلوس کی روش، به دنبال ایده های جدید برای تیمش می گردد تا بتواند گسترش را از شرایطی که دارد، خارج کند.

ایرانپوریان: نمی توانم خودم را به تیم ملی دعوت کنم!

محمد ایرانپوریان مدافع راست تراکتورسازی تبریز بشدت از این که به تیم ملی دعوت نمی شود، ناراحت و شاکی است. این در حالی است که یک ترافیک عجیب در سمت راست خط دفاع تیم ملی با حضور وریا غفوری، رامین رضاییان، حسین ماهینی و خسرو حیدری تشکیل شده است.

ایرانپوریان در مورد عدم دعوت به تیم ملی گفت: این روزها در اوج آمادگی هستم و به همین علت با کمک سایر بچه ها و لطف خدا توانستم گل های حساسی هم به ثمر برسانم، اما خودم که نمی توانم خودم را به تیم ملی دعوت کنم!

خانواده نوروزی و وعده های پرسپولیس

پدر و همسر هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس که مهر سال قبل بر اثر ایست قلبی فوت کرد، به دلیل برخی مسائل، با مسئولان باشگاه پرسپولیس به مشکل برخورده اند.

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه سال قبل با اشاره به بهبود شرایط مالی این باشگاه پس از فوت نوروزی گفت: قرارداد کاپیتان تیم مان را تمدید می کنیم و برای فرزندش هانی قراردادی ده ساله منعقد خواهیم کرد تا آینده او تامین شود ولی هیچ کدام از این وعده ها عملی نشد تا ناراحتی شدید خانواده نوروزی را در پی داشته باشد.

خاکزاد: آرامش به تیم برگشت

علی خاکزاد، سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در مورد ابقای رسول خطیبی، حرف های جالبی به زبان آورد.

او گفت: خیلی از این بردی که مقابل خونه به خونه بابل به دست آوردیم، خوشحالم چون شرایط روحی تیم را دگرگون کرد و می توانیم به راهمان ادامه دهیم.

او اضافه کرد: با ابقای خطیبی، آرامش به تیم برگشت و بازیکنان با تمرکز بیشتری به کارشان ادامه می دهند. امیدوارم هواداران هم کمی صبوری به خرج بدهد تا در کنار هم بتوانیم روزهای بهتری برای ماشین سازی بسازیم. این تنها راه نجات ماست.