آرشیو سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۸۳
فوتبال ایران
۱۱

ابراهیمی، تک ملی پوش استقلال

بدقولی از نوع منصوریان

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال در بدو ورود به این تیم، به نزدیکانش گفته بود بزودی آنها بیشترین ملی پوش را در تیم ملی خواهند داشت. او روی این حرفش تاکید داشت و در مذاکرات با بازیکنان می گفت اگر به استقلال بیایند، شانس شان برای حضور در جام جهانی روسیه زیاد است، اما دیری نپایید که مشخص شد منصوریان بدقولی کرده است، چراکه تعداد ملی پوش های استقلال به دو بازیکن و حالابه یک بازیکن رسیده است.

تا پیش از این امید ابراهیمی و وریا غفوری دو بازیکن استقلال بودند که در تیم ملی حضور داشتند. با مصدومیت وریا، کی روش روی نام او خط قرمز کشید تا ماهینی را دعوت کند. به این ترتیب تعداد ملی پوش های استقلال یک نفر شد. در سال های گذشته بی سابقه بوده که استقلال تنها یک ملی پوش داشته باشد. دلیل این اتفاق هم تنها بد بازی کردن تیم است. استقلال امسال نتوانسته آن تیمی باشد که همه توقع داشته اند، به همین دلیل بازیکنان این تیم هم توانایی خود را به طور کامل نشان نداده اند.

کی روش در ابتدای فصل نگاه ویژه ای به ستاره های استقلال داشت ولی آنها از همان ابتدای فصل بد کار کردند تا کارلوس نامشان را در لیست خود قرار ندهد. استقلال در دوره قبل مقدماتی جام جهانی بیشترین ملی پوش را داشت و در بیشتر اردوها تعداد این بازیکنان به شش یا هفت نفر می رسید و پرسپولیس یک یا دو ملی پوش داشت ولی امروز همه چیز برعکس شده است؛ پرسپولیس هفت ملی پوش دارد و استقلال تنها یکی. این اتفاق هم به هیچ وجه با قول هایی که منصوریان در روزهای اول حضورش در رسانه ها و به بازیکنان داده بود، همخوانی ندارد.