آرشیو پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۵۶
ایران زمین
۱۹

آب و هوا

افزایش نسبی دما در سواحل شمالی کشور

سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما در سواحل شمالی کشور تا پایان هفته خبر داد.

براساس پیش بینی این سازمان، در این مدت به دلیل پایداری و سکون نسبی هوا در شهرهای بزرگ و صنعتی، میزان آلاینده های جوی افزایش می یابد.

محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس

باتوجه به تعطیلی آخرهفته محدودیت ترافیکی درجاده کرج - چالوس اجرا می شود.

«رضا اکبری»، رئیس پلیس راه استان البرزدر این باره گفت: از ساعت 15 فردا جمعه 21 آبان ماه تا ساعت 23 همان روز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

همچنین تردد وسایل نقلیه ازساعت 18 روز جمعه 21 آبان ماه تا ساعت 23 همان روز ازمرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.این ممنوعیت به دلیل تخلیه بارترافیکی مسافران درحال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می شود.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز از رانندگان خواست، باتوجه به فصل پاییز و بارش در راه های کوهستانی حتما از سلامتی خودروی خود بویژه برف پاک کن و بخاری اطمینان حاصل کنند و وسایل گرما زا به همراه داشته باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

افزایش 35 درصدی مصرف گاز در همدان

«محمدمهدی مهدوی» مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به افزایش مصرف گاز با شروع سرمای هوا در این استان، گفت: در چند روز گذشته مصرف گاز از 8 میلیون مترمکعب در روز به بیش از 10 میلیون مترمکعب ارتقا یافته است.

مصرف گاز استان همدان تا 7 آبان ماه 95، یک هزار و 834 میلیون متر مکعب بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 35 درصد رشد مصرف داشته است.وی ضمن درخواست از مشترکان برای صرفه جویی در مصرف گاز، افزود: امیدواریم با مصرف بهینه مشترکان بتوان خدمات رسانی را به نحو مطلوبی انجام دهیم.