آرشیو شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۸۷
شهرستان ها
۷

نماینده مردم بروجرد در مجلس: نساجی بروجرد 500 نیروی کار خود را تعدیل کرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: نساجی بروجرد در یک سال گذشته حدود 500 نیروی کار خود را تعدیل کرده و نتوانسته تا به امروز این نیروها را به کار بازگرداند.

علاءالدین بروجردی در جلسه بررسی موانع و مشکلات صنعت و تولید شهرستان بروجرد دغدغه و نگرانی اصلی تمامی شهروندان این شهرستان را موضوع اشتغال و تعدیل نیرو در واحدهای صنعتی این شهرستان دانست و به نگرانی خود از به درازا کشیده شدن بازگشت به کار نیروهای تعدیل شده نساجی اشاره و عنوان کرد: نگرانی از این است که در مدت زمان 6 ماه بعدی نیز بازگشت به کار کارگران عملیاتی نشود.

وی اعطای تسهیلات 50 میلیارد تومانی به نساجی بروجرد را راهکاری در جهت بهبود اوضاع فعلی این کارخانه خواند و گفت: از سویی کارخانه کاشی جم بروجرد امروز بدون حتی یک ریال بدهی معوق بانکی به دلیل ناکارآمدی هیئت مدیره آن و مقروض بودن در کارخانه های دیگر شهرهای کشور تعطیل شده است و باید منتظر اجرایی شدن مصوبه ستاد تسهیل در راستای اعطای تسهیلات بانکی کمکی باشد.

بروجردی عدم وجود امنیت شغلی کارگران بروجرد را معضلی نگران کننده خواند و افزود: باید اولویت ها را همانند دوران جنگ تحمیلی روی رفع مشکلات اقتصادی گذاشت چرا که این جنگ تمام عیار اقتصادی است.

وی عنوان کرد: برای رفع مشکلات عدیده صنایع این شهرستان راهی جز دعوت و حمایت از بخش خصوصی نیست.