آرشیو شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۸۶
فوتبال ایران
۱۱

منتقدانی که نسخه آندو را در تیم ملی پیچیده اند!

خط خوردن آندرانیک تیموریان برای بازی با سوریه حاشیه های تازه ای را به وجود آورده است.جدا از این که کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی این حق را دارد که نفرات تیم ملی را خودش انتخاب کند باید گفت تیموریان همیشه از مهره های قابل اعتماد کارلوس بوده و نقش رهبری تیم را بخوبی ایفا کرده است.

این بار و در این اردو و با توجه به این که تیموریان در پست خودش عملکرد ضعیفی را در آنالیزها داشته به اردو دعوت نشده است اما این غیبت دلیلی نمی شود برای این که آندو دیگر رنگ تیم ملی را نبیند. در تیم ملی معمولارسم بر این است که آنالیزورها به بازیکنان جی پی اس وصل می کنند و میزان دوندگی، ضربان قلب، فشار خون و... را در پایان هر تمرین و در پایان هر اردو می سنجند. در نهایت با استفاده از این آنالیزهای انجام شده بازیکنانی را که عملکرد بهتری داشته اند در فهرست نهایی قرار می دهند و سپس کارلوس کی روش درباره آنها تصمیم می گیرد. ظاهرا این بار هم برای آندو چنین اتفاقی افتاده و او در قیاس با سایر هافبک ها عملکرد چندان مناسبی نداشته و از غافله عقب مانده است. با همه این شرایط اصلابعید نیست که این بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی دوباره به تیم ملی دعوت شود.جالب اینجاست که خیلی از کارشناسان فوتبال و آنهایی که هر از گاهی انتقاد می کنند این بار ادعا کرده اند که چه خوب بود اگر مسئولان کادر فنی تیم ملی احترام تیموریان را نگه می داشتند!

کاملامشخص است که این منتقدان بدون آگاهی حرف می زنند و اصلااز شرایط تیم ملی خبر ندارند. خود کی روش هم در مصاحبه ای عنوان کرده تیموریان دوباره به تیم ملی دعوت می شود اما اصلامشخص نیست که چرا این منتقدان کار را برای کاپیتان ایران در تیم ملی تمام کرده اند و او را از ادامه راه کنار گذاشته اند؟