آرشیو دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۸۸
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

غبار روبی خاص

در آستانه اربعین حسینی و دهه آخر صفر، روضه منوره رضوی برای اولین بار با حضور بیش از صد نفر از جانبازان عارضه نخاعی غبار روبی شد.

خوش سلیقگی پیرمرد

پیرمردی که مسئول باجه شارژ اصفهان کارت یا همان کارت بلیت اتوبوس، خیابان کاشانی اصفهان است، با خوش ذوقی باجه خود را زیبا کرده است. خوش سلیقگی او باعث شده تا عکسش در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و بارها دیده شود.

مشابه خود را پیدا کنید

جنیفر 33 ساله از تگزاس سمت راست و آمبرا 23 ساله از شمال کالیفرنیا در سمت چپ، دوقلوهایی هستند که با اختلاف سن بالادر کنار هم قرار گرفتند.

به گزارش جام جم آنلاین، این دو زن هزاران کیلومتر فاصله مکانی و ده سال فاصله سنی با یکدیگر دارند، اما دوقلوهای عجیب شناخته شده اند.

وبسایت Twin Strangers برای شناخت این افراد شروع به کار کرده است که از طریق دنیای مجازی افراد شبیه به یکدیگر را از گوشه و کنار دنیا شناسایی و به هم می رساند و با ثبت لحظه دیدار آنها، ماجراهایی جالب منتشر می کند. افراد زیادی تصویر خود را داخل این وبسایت قرار می دهند تا مشابهی برای خود پیدا کنند؛ جنیفر و آمبرا یکی از گزینه هایی بودند که با شباهت بسیار دوقلوهای غریبه منتخب شناخته شدند.

جان کری در قطب جنوب

وزیر خارجه آمریکا با آغاز سفری دو روزه به منطقه جنوبگان (قطب جنوب) تبدیل به عالیرتبه ترین مقام آمریکایی شد که تا کنون به این منطقه سفر کرده است.

به گزارش فرادید، جان کری، وزیر خارجه آمریکا در جریان این سفر با دانشمندان حوزه آب و هوا درباره تاثیر تغییرات آب و هوایی بر منطقه جنوبگان گفت وگو کرد.

پرستش پسر عجیب هندی

پسر شش ساله هندی از نوعی بیماری نادر رنج می برد. این بیماری باعث شده جمجمه او بزرگ تر از حد عادی باشد، چشم هایش از هم فاصله گرفته و نتواند به درستی راه برود. با این همه، اهالی روستای جالاندهار در استان پنجاب هندوستان معتقدند این پسربچه مقدس است زیرا خدای ثروت و شانس در بدن او حلول کرده است؛ از این رو همه اهالی روستا، از جمله معلمان در برابر او سر تعظیم فرود می آورند.