آرشیو چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۶۳۶۱
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

مصلی یا شهر آفتاب: هموطن محترمی در تماس با ما عنوان کرده اند امروز در روزنامه خواندم که آقای شهردار نسبت به برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلای تهران گلایه کردند و گفتند که باید در شهر آفتاب برگزار می شد. ایشان بهتر است به کاستی ها و کم کاری ها که در خیابان های شهر دیده می شود رسیدگی کنند. بچه ها در پارک ها می میرند و من هنوز به خاطر چاله های پیاده رو دارای مشکل پیچ خوردگی پا هستم. هیچ کس هم از ایشان بازخواست نمی کند و همه چیز را به گردن پیمانکاران می اندازد که خودش انتخاب کرده است.

کد ملی در بیمارستان: آقای مجید فرهمند نیز چنین بیان کردند که برای گرفتن نوبت و شماره بیمارستان رازی 4 صبح مراجعه کردیم و جالب اینجاست که برای ارائه شماره کدملی در خواست کرده اند. آیا برای گرفتن نوبت کد ملی الزامی است یا بعضی برای خودشان کاسبی راه انداخته اند.

استفاده از موتورهای برقی: آقای الماسیان از خراسان رضوی در پیام ارسالی نوشته اند دوچرخه جهت استفاده مردم در ایستگاه ها کار خوبی است اما اگر تعدادی موتور برقی با دوچرخه برقی اضافه کنند طرفداران بیشتری خواهد داشت که خود باعث تشویق مردم به خرید موتورهای برقی می شود.