آرشیو چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۸۸۰۶
سیاسی
۳

در حاشیه مجلس

کارت زرد مجلس به وزیر کشور

نمایندگان مجلس از پاسخ رحمانی فضلی به سوال کواکبیان درباره علت عدم پیگیری جدی وضعیت سهامداران پدیده شاندیز قانع نشدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی رسالت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دیروز (سه شنبه) از پاسخ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به سوال مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران درباره علت عدم پیگیری جدی وضعیت سهامداران پدیده شاندیز قانع نشدند.

بنا بر این گزارش، پس از پاسخ های وزیر و اعلام قانع نشدن مصطفی کواکبیان، علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی که اداره مجلس را بر عهده داشت، سوال را به رای گذاشت که نمایندگان با 114 رای موافق، 63 رای مخالف و 2 رای ممتنع از مجموع 203 رای اعلام کردند که از پاسخ های وزیر قانع نشده اند.

35 نماینده مجلس درباره آلودگی هوا به رئیس جمهور نامه نوشتند

35 نفر از نمایندگان مجلس طی نامه ای به رئیس جمهور، آلودگی هوا را ناشی از عدم مدیریت صحیح و منطبق با استانداردهای جهانی عنوان کردند و خواستار دستور فوری رئیس جمهور برای حل این مشکل شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی رسالت، اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی صبح دیروز پارلمان نامه 35 نماینده به حسن روحانی رئیس جمهور درباره آلودگی هوا را قرائت کرد.

سه نماینده عضو هیئت مدیره خبرگزاری خانه ملت انتخاب شدند

با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت مدیره موسسه خبرگزاری خانه ملت انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار رسالت، در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی موضوع انتخاب 3 نفر از نمایندگان به عنوان اعضای هیئت مدیره موسسه خبرگزاری خانه ملت در دستورکار قرار گرفت و از میان 5 گزینه معرفی شده به صحن علنی 3 نفر انتخاب شدند.

بر این اساس از مجموع 212رای ماخوذه، علی اکبری با 127 رای، محمدمهدی مفتح با 119 رای و غلامعلی جعفرزاده با 101 رای به عنوان عضو هیئت مدیره خبرگزاری خانه ملت انتخاب شدند.