آرشیو چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵، شماره ۴۶۹۰
فوتبال ایران
۱۱

پولمان را ندهید، نیم فصل می رویم

تهدید دوباره بختیار و کاوه رضایی

بختیار رحمانی و کاوه رضایی دو بازیکن استقلال که امسال جزو گران ترین بازیکنان لیگ بوده اند هنوز پول های خود را کامل و بموقع از استقلال نگرفته اند. قرار بود باشگاه علاوه بر پیش پرداخت آنها، 30 درصد دیگر پولشان را تا اینجای فصل پرداخت کند ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در این باره به نزدیکان خود گفته این دو بازیکن حتی تهدید کرده اند در صورتی که تا نیم فصل پولشان را نگیرند، احتمال جدایی شان وجود دارد. این دو بازیکن مدیر برنامه های مشترک دارند و این مدیر برنامه در دو برهه فصل گفته آنها می خواهند جدا شوند. در هر صورت باید تا نیم فصل منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد.

بختیار بازیکن 90 دقیقه ای شد!

بختیار رحمانی بعد از تعطیلات 90 دقیقه برای استقلال بازی می کند! این خبری است که بتازگی از استقلال به بیرون درز کرده است. ماجرا هم این بوده که رحمانی اعتقاد دارد اعتماد به نفس لازم از او گرفته شده است. بختیار طی بازی های اخیر استقلال، همواره در زمین بازی تعویض شده است. رحمانی به منصوریان گفته این تعویض ها باعث شده اعتماد به نفسش پایین بیاید و نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. به همین دلیل منصوریان به او گفته از این به بعد 90 دقیقه در زمین می ماند و در چند بازی فرصت دارد خودش را نشان دهد! اگر بختیار این بار هم نتواند عملکرد خوبی داشته باشد، شاید در نیم فصل اتفاقاتی رخ دهد.