آرشیو سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۶۵
حوادث
۱۷

شناسایی خودروی سرقتی هنگام اجاره آپارتمان

گروه حوادث/ زن بازنشسته وقتی برای اجاره خانه به یک مجتمع مسکونی درشرق تهران رفته بود درکمال ناباوری خودرو سرقتی اش را در پارکینگ دید.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، این زن صبح جمعه 28 آبان، همراه دخترش برای شرکت درمجلس عزاداری به تهرانپارس رفت و خودرو پرایدش را کنار خیابان 218 پارک کرد. اما پس از بازگشت متوجه شدند خودرو به سرقت رفته است.

پس از اعلام سرقت به ماموران کلانتری 126 تهرانپارس، پرونده ای در این خصوص در شعبه چهار بازپرسی دادسرای ویژه سرقت تشکیل شد.درحالی که تحقیقات برای دستگیری سارق خودرو ادامه داشت، روز بعد زن میانسال به همراه دختر و دامادش برای دیدن آپارتمان اجاره ای راهی یکی از خیابان های شرق تهران شد که چند کوچه با محل سرقت فاصله داشت. اما آنها به محض ورود با خودروی پراید شان روبه روشدند.

صاحب خودرو بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کرد و ماموران راهی خانه مورد نظر شدند. درادامه نیز دزد سابقه داری که ازساکنان ساختمان بود دستگیرشد. مرد جوان دیروز پس از انتقال به دادسرا و در حضور بازپرس عموزاد، با اعتراف به سرقت خودرو گفت: تصمیم داشتم ماشین را اوراق کنم که بدشانسی آوردم و به دام افتادم.