آرشیو سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۹۴
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰
بازتاب

توصیه بودجه ای رضازاده برای هیات های استانی

حسین رضازاده، رئیس اسبق فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این پرسش که شما در زمان ریاست خود درباره تامین بودجه فدراسیون چه دیدگاهی داشتید و ضرورت ها را چگونه رعایت می کردید، به مجله وزنه برداری رادیو ورزش گفت: همه ساله وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک براساس برنامه های ارائه شده توسط هر فدراسیون، بودجه ای را برای آنها تعیین می کنند.

مدیریت فدراسیون باید بسیار قوی باشد که بتواند بودجه موجود را برای مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی، اردوهای تیم ملی، برگزاری کلاس های مربیگری و داوری، استعدادیابی ها، هزینه های استان ها و بخش های اداری فدراسیون به درستی تقسیم کند.

رئیس پیشین فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: مردم وزنه برداری را دوست دارند و اگر مدیریت قوی باشد، جذب اسپانسر خواهیم داشت. در طول پنج سالی که بنده ریاست فدراسیون را برعهده داشتم، هزینه همه مسابقات قهرمانی ایران در سه رده سنی را که در استان های مختلف برگزار می شد حامیان مالی متقبل می شدند. رسیدگی به بخش استان ها مهم تر از سفرهای برون مرزی است؛ زیرا اگر فدراسیون ها نتوانند ورزشکاری را پرورش دهند، مسلما فدراسیون نخواهد توانست مسابقات قهرمانی در ایران را برگزار کند.