آرشیو سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۹۴
ورزش
۱۸

قوچان نژاد: همیشه دوست دارم گل حساس بزنم

رضا گوچی، مهاجم تیم ملی اتفاقات بازی با سوریه را فراموش کرده است. او در این مسابقه یک گل سالم زد، ولی داور به اشتباه آن را آفساید گرفت تا مانع از برد تیم ملی ایران شود.

گوچی اما اتفاقات آن بازی را فراموش کرده است و دوست ندارد زیاد روی آن مانور بدهد. رضا در این باره می گوید: «بازی سوریه هرچه بود، تمام شد و رفت. اتفاقات این مسابقه را فراموش کردیم و باید از الان به بازی های بعدی فکر کنیم. متاسفانه نتوانستیم در آن مسابقه برنده باشیم و باید در بازی های بعدی جبران کنیم.»

رضا وقتی با این سوال روبه رو می شود که آیا گل ات درست بود و داور اشتباه کرد، می گوید: «چه بگویم؟ الان من هم بگویم داور اشتباه کرده، دو امتیاز را به ما برمی گردانند؟ قطعا نه. به همین دلیل هرچی هم بگویم داور اشتباه کرد و گل درست مرا آفساید گرفت، باز هم تاثیری ندارد. به همین دلیل باید نگاه مان به بازی های آینده باشد و ان شاءالله بتوانیم با بردهایمان دل مردم را شاد کنیم.»

از او می پرسیم که دوست داشتی در بازی سوریه هم گل حساس بزنی، ولی نشد، پاسخ می دهد: «من دوست دارم همیشه گل حساس بزنم. این بار نشد ولی ان شاءالله در بازی بعدی فرصت برسد، این کار را خواهم کرد. گل زدن برای تیم ملی و خوشحالی دل مردم آرزوی من است.»

رضا در پایان در پاسخ به این سوال که همه تصور می کردند فیکس باشی، اما نیمکت نشین بودی، می گوید: «قطعا هر بازیکنی دوست دارد فیکس باشد. من هم همین طور، ولی این تصمیم کادر فنی است. خودم هم فکر می کردم فیکس بازی کنم، ولی این تصمیمی بود که کادر فنی گرفت و من احترام می گذارم.»