آرشیو چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۹۵
ورزش
۱۸

فوتسال ایران در تدارک بازی با تیم دوم جهان

تیم ملی فوتسال روسیه قرار است برای انجام دو بازی دوستانه به تهران بیاید؛ دو دیداری که طبق برنامه طی روزهای 15 و 16 آذر ماه در تالار هندبال برگزار می شود.

برهمین اساس کمیته فوتسال اعلام کرد پس از پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتسال در 12 آذرماه، بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال اعلام خواهند شد. اما آیا نفرات جدیدی به نسبت رقابت های جهانی 2016 به اردوی تیم ملی فوتسال اضافه خواهند شد؟ پاسخ سیدمحمد ناظم الشریعه به این سوال مثبت است. سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برنامه های این تیم گفت: قرار است طی هفته آتی اردوی تدارکاتی برای بازیکنان برگزار کنیم تا ملی پوشان به شرایط آمادگی مناسبی برسند و با هماهنگی هر چه بیشتر به مصاف تیم دوم جهان برویم.

وی در ادامه افزود: دنبال این هستیم تا برنامه های اردویی را برگزار کنیم و بهترین شرایط را برای تیم ملی فوتسال فراهم آوریم تا بازیکنان بتوانند در دو دیدار مهم پیش رو برابر روسیه، عملکرد مناسبی داشته باشند. ضمن این که قصد داریم از بازیکنان جوان در این دو مسابقه استفاده کنیم و آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم. معتقدم قرار گرفتن بازیکنان جوان و باتجربه در کنار یکدیگر باعث می شود تا تیم ملی فوتسال در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد و از عنوان هایی که در میادین بین المللی و جهانی به دست می آورد، دفاع کند.