آرشیو پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۹۶
فوتبال ایران
۱۱

کوتاه از فوتبال

کلید بازی در دست کریمی

برای بازی استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز، علیرضا منصوریان نمی خواهد چشم خود را روی توانایی های تاکتیکی محسن کریمی ببندد. این مهاجم تیزهوش، شوت زن و ریزنقش که تکنیک و قدرت بازیخوانی خوبی دارد، فصل قبل به همراه سجاد شهباززاده، در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل گسترش فولاد گلزنی کرد و به نوعی، راه عبور از مدافعان این تیم را بلد است. با توجه به این که خط دفاع گسترش تغییر زیادی نسبت به فصل قبل نداشت، کلید بازی روز جمعه استقلال در دستان محسن کریمی است و او می تواند ستاره میدان لقب بگیرد.

کامیابی نیا، مامور مهار منشا

آن طور که از شرایط تمرینی پرسپولیس طی دو روز گذشته برمی آید، برانکو ایوانکویچ برای مهار گادوین منشا خطرناک ترین بازیکن پیکان برنامه های ویژه ای در سر دارد.

او برای این بازیکن یک منطقه مهار ساخته که در راس این منطقه، کمال کامیابی نیا بازی می کند و در آخرین نقطه نیز محمد انصاری. قرار است سیدجلال حسینی نیز به خط دفاع، عمق بدهد و حواسش به آفساید و جاگیری دیگر مدافعان تیم باشد و کامیابی نیا مامور اول مهار منشا.

عبدی: فرصت داشته باشم همه کار می کنم

بهادر عبدی، مهاجم پیکان قبل از رویارویی تیمش با پرسپولیس موضوع جالبی را برایمان تعریف کرد.

او گفت: من چند سالی در پرسپولیس بازی کردم و سپس به تیم های دیگر رفتم، اما از آنجا که خودم را همیشه یک پرسپولیسی می دانم و به اخلاق مقید هستم، همیشه برابر پرسپولیس بهترین بازی خود را ارائه دادم. حالاهم اگر فرصت داشته باشم، برای این بازی همه کار انجام می دهم و می خواهم از یاران تاثیرگذار تیمم باشم. امیدوارم بتوانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم، اما پرسپولیس در پایان فصل به بهترین جایگاه ممکن برسد.

مطهری: بازی با تیم های بزرگ هنر ماست

حمید مطهری، هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که حالامدتی است به عنوان دستیار مجید جلالی در سایپا و سپس پیکان فعالیت می کند در مورد تقابل حساس تیمش مقابل پرسپولیس در این هفته گفت: می دانیم بازی سختی در پیش داریم اما از آنجا که به تیم منسجمی بدل شده ایم، چاره ای جز کسب امتیاز بخصوص برتری در این دیدار نداریم.

وی ادامه داد: هنر تیم ما، بازی با تیم های بزرگ است. البته مقابل تراکتورسازی دچار تزلزل شدیم، اما این اتفاق مقابل پرسپولیس رخ نمی دهد و برای برد وارد زمین خواهیم شد.