آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۰۱
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

داریوش ارجمند شکار همسرش شد

امیریل ارجمند، پسر داریوش ارجمند با انتشار عکسی از پدرش در اینستاگرام خود نوشت: «عکسی که بی هوا مادرم از پدرم گرفته هواسرده ولی داریوش خان غرق در کتاب و مطالعه است در اتاقش. بابا دمت گرم.»

جمشید هاشم پور وقتی بچه بود

جمشید هاشم پور، بازیگر پیشکسوت سینما، اینستاگرامش را با عکسی از دوران کودکی خود به روز کرد. هاشم پور در کارنامه اش حضور در فیلم هایی مانند تاراج، دادشاه، یوزپلنگ، عقاب ها، تیغ و ابریشم، آواز قو، هیوا، روبان قرمز، میم مثل مادر، استشهادی برای خدا و... را دارد.

هتل یخی دائمی

اولین هتل یخی دائمی جهان که در 365 روز سال به مسافران خدمات ارائه می کند در لاپلند سوئد افتتاح شد. تمام ساختمان و لوازم این هتل از یخ های تراش خورده، ساخته شده است.

قدکوتاه ترین بدنساز جهان

آدیتیا رومئودو، مردی هندی است که به عنوان کوتاه ترین وزنه بردار و بدنساز جهان به شهرت جهانی دست یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آدیتیا رومئودو، 83 سانتی متر قد و ده کیلوگرم وزن دارد.

رومئودو بر خلاف دیگر کوتوله ها، اندامی متناسب دارد به طوری که دور سر وی 38سانتی متر و دور سینه او 50 سانتی متر است. او یکی از ستارگان محبوب باشگاه گوله (محل محبوب آرنولد شوارتزنگر برای تمرینات ورزشی) شده است.

رومئودو می گوید: تمام رویاهای من با یک مسافرت تحقق یافت. هرگز فکر نمی کردم روزی به آمریکا بروم و با هواپیما سفر کنم. رومئودو در طول سفر با کوتوله دیگری نیز به نام جیسون آکونا آشنا شد و وی از رومئودو برای تست دادن و عضویت در سیرک دوسویل در لاس وگاس دعوت کرد.