آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۸۱
اقتصادی
۶

گزیده

بانک پاسارگاد، بانک برتر ایران در سال 2016

بانک پاسارگاد به جهت عملکرد خود برای ششمین سال از سوی نشریه معتبر بنکر، به عنوان بانک برتر جمهوری اسلامی ایران در سال 2016 معرفی و نشان بانک برتر را از آن خود کرد. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، نشریه بنکر در این باره نوشت: «بانک پاسارگاد توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد و به عنوان برترین بانک ایران انتخاب شود.

این بانک در بازار پر پیچ و خم بانکی ایران در سال 2016 موفق شد سرمایه لایه یک و دارایی های کل خود را به ترتیب 23 و 17 درصد افزایش دهد، این بانک در سال 2016 توانست با وجود رکود، تورم و رشد ناچیز تولید ناخالص داخلی، در پاسخ به این شرایط استراتژی پنج رکنی را مدنظر قرار دهد که بر پایه تنوع در منابع درآمد، کاهش مطالبات معوق، افزایش سهم در بازار سپرده گذاری، افزایش سرمایه لایه یک و کاهش هزینه ها است.

ایجاد روابط کارگزاری بانک رفاه با 120 بانک

عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: بانک رفاه با بیش از 120 بانک روابط کارگزاری ایجاد و بالغ بر 30حساب کارگزاری به اسعار مختلف نزد بانک های کارگزاری افتتاح کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، فرشید فرخ نژاد با اعلام این مطلب در جمع مدیران صف و ستاد این بانک افزود: حاصل فعالیت های ارزی 7 ماهه بانک رفاه تا یک میلیارد دلار بوده است، خوشبختانه با وجود شرایط و محدودیت های موجود داخلی و بین المللی بانک رفاه توانسته است در راستای روند نظام بانکی کشور حرکت کند و برنامه ریزی جدی برای ارتقای جایگاه و خدمات بانک در بازارهای داخلی و خارج در قالب چندین «کلان روند» در دستور کار بانک قرار دارد.