آرشیو پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵، شماره ۴۷۱۲
ایران
۱۵

کندوان و هراز، شنبه آینده یکطرفه می شود

پلیس راه نیروی انتظامی با اشاره به یکطرفه شدن جاده کندوان و هراز در عصر شنبه آینده اعلام کرد: اعمال محدودیت های ترافیکی از دیروز چهارشنبه در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه آغاز شده و تا بامداد یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 روز گذشته اعمال شده و تا ساعت 6 بامداد یکشنبه 28 آذر ادامه خواهد داشت. در این مدت تردد موتورسیکلت از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه و بعکس ممنوع است.

محور چالوس کرج

براساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 شنبه 27 آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس ممنوع است.

محور هراز

همچنین تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه (24 تا 27 آذر) از محور هراز ممنوع است. بر این اساس، تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 شنبه مورخ 27 آذر از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 16 تا 23 همین روز از آب اسک به سمت تهران به صورت یکطرفه انجام می شود.

محور فیروزکوه

براساس اعلام پلیس راه، تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در روز شنبه 27 آذر از تهران به قائمشهر و بعکس ممنوع است.براساس پیش بینی هواشناسی، هوای استان مازندران در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری ابری همراه با بارش باران و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.