آرشیو دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵، شماره ۸۸۳۴
اجتماعی
۱۰

پیام مردم

تهران - یک شهروند: گفته می شود کاهش نرخ سود بانکی باعث شده به هزینه کارمزد بانک ها اضافه شود و از جهت دیگر به قشر ضعیف جامعه صدمات مالی جبران ناپذیری به دلیل افزایش بهای اجاره ها وارد شود! چرا اقدامات دولت در جهت تامین آسایش قشر حداکثری جامعه نیست؟

بهبهان - یک شهروند: در بهبهان استان خوزستان گوجه فرنگی های کشاورزان را دلال ها کیلویی 100 تومان قیمت می دهند که این قیمت ها دور از انصاف است! چرا مسئولان به یاری ما کشاورزان نمی آیند؟ چرا عدالتی که دولت از آن نام برده بود را عملی نمی کند تا سودجویان نتوانند خون کشاورزان را به شیشه کنند؟

تهران - یک شهروند: سامانه تامین اجتماعی چندین ماه تعطیل شد به بهانه اینکه به روز رسانی می کند، پس از چند ماه معلوم شد که بیش از اینکه به فکر بیمه شده های تامین اجتماعی باشند، به فکر جیب مبارک خودشان هستند. بعد از کلی مکافات که وارد سایت یا سامانه سازمان تامین اجتماعی می شوی، اولاکه دائم پیام روی مانیتور می آید که کاربر گرامی مجددا تلاش کنید. اگر هم کسی موفق شود وارد سامانه شود سوابق کلی را اصلانشان نمی دهد و نمی توانی پرینت بگیری و باید به کارگزاری مراجعه کنی و دو هزار تومان بدهی تا سابقه شما را به شما بدهد!

مشهد - یک شهروند: با تبرئه آقای زاکانی صحت سخنان ایشان نسبت به اطرافیان رئیس جمهور معلوم شد و بی گناهی و منطق درست منتقدان هم برای دولتیان آشکار. حالاباید آقای رئیس جمهور لطف کنند اطرافیان خود را به دادگاه معرفی کنند.