آرشیو سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۲۷
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

حمایت از مجرم امنیتی به جای پیگیری افزایش نرخ ارز

در حالی که دلار ظرف چند ماه اخیر بالغ بر 700 تومان گران شده، فراکسیون اصلاح طلبان برای مجرمان امنیتی جلسه می گذارد!

به گزارش رجانیوز در حالی که وضعیت اقتصادی به خاطر بی برنامگی دولت دچار افت و سقوط شدیدی شده و در زمانی که نوسانات بازار ارز، نظام اقتصادی و مالی را دستخوش ضربات بزرگی کرده و مهمترین ماموریت فراکسیون حامیان دولت در مجلس، پیگیری وضعیت یک مجرم امنیتی- آن هم به دلیل هیاهوی رسانه ای ضد انقلاب- است.

«بهرام پارسایی»، سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به بررسی موضوع آرش صادقی در جلسه فراکسیون متبوع خود گفت: «این موضوع مدتی است فضای مجازی و افکار عمومی را کمی حساس کرده است. فراکسیون امید با رویکرد قانونی مسئولیت هر نماینده در قبال مردم، خواهان ورود به مسائل مختلف است و طی چند روز اخیر دو تن از اعضای حقوق دان فراکسیون امید به صورت حضوری با مسئولان قوه قضائیه در همین زمینه به گفت وگو پرداختند.

بیان دغدغه اصلی فراکسیون اصلاح طلبان و حامیان دولت در مجلس از سوی آقای سخنگو را باید به فال نیک گرفت. اینکه مردم و افکار عمومی بدانند که این نمایندگان در این ایام فشارهای سنگین معیشتی، دغدغه ای به جز رسیدگی به وضعیت یک مجرم امنیتی ندارند، قطعا دارای آثار خیر و برکات زیادی است.

جالب اینجاست که مضحک بودن ادعای رسانه های ضد انقلاب درباره اعتصاب غذای آرش صادقی حتی صدای خبرنگاران فراری روزنامه های اصلاح طلب را هم درآورده اما نمایندگان فراکسیون امید همچنان پیگیر این قصه هستند.