آرشیو شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۵
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

همیشه با ورزش

تکلیف فرنگی کاران روشن می شود

محمد دلیریان، سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این پرسش که درصورت غیبت المپیکی ها در اردو چه تصمیمی برای آنها گرفته می شود، گفته: ما برای نخستین بار است که از ملی پوشان المپیکی برای حضور در اردوی تیم ملی به صورت رسمی دعوت کردیم و اختیار با خودشان است که به جمع اردونشینان ملحق شوند یا خیر؛ اما تصمیم گیرنده اصلی در صورت غیبت آنها، علی اشکانی سرمربی تیم ملی است.

فهرست نهایی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی در حالی از سوی کادر فنی اعلام شده که نام حمید سوریان، امید نوروزی، سعید عبدولی و قاسم رضایی به عنوان نفرات المپیکی هم به چشم می خورد. این نفرات بعد از بازگشت از المپیک 2016 ریو تاکنون با توجه به تغییر کادر فنی تیم ملی، ترجیح دادند به اردو نروند که مطمئنا غیبت در اردوی کنونی می تواند تا اندازه زیادی تکلیف آنها را برای ادامه کشتی روشن کند.

زینب گیوه هم لژیونر والیبال بانوان شد

بعد از مائده برهانی که به عنوان نخستین لژیونر تاریخ والیبال بانوان ایران به تیم شومن کلاب بلغارستان پیوست، یک ملی پوش دیگر هم به این تیم منتقل شد.

زینب گیوه که در روزهای اخیر برای دریافت رضایت نامه خود از مسئولان دانشگاه آزاد تلاش می کرد، به نظر می رسد حضورش در تیم بلغارستانی قطعی شده است. در صورت قطعی شدن این نقل و انتقال، او به بلغارستان می رود.