آرشیو یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۶
فوتبال ایران
۱۱

برانکو اسیر بحران محرومیت

فرشاد احمدزاده در بازی پرسپولیس مقابل سایپا از زمین اخراج شد تا بازی بعد مقابل فولاد در خوزستان را از دست بدهد. این اتفاق در حالی افتاده است که کمال کامیابی نیا هم با کارت زردی که گرفت پنج کارته شد تا با توجه به قانون جدید (بازیکنان بعد از سه اخطاره شدن در نوبت اول، در نوبت های بعدی هم با دریافت سه اخطار محروم می شوند امکان بازی مقابل فولاد را داشته باشد مگر آنکه قانون دوباره عوض شود و با محرومیت کامیابی نیا برای این بازی خاص، بحران پرسپولیس را تشدید کند.

بدون شک در هفته های آتی پرسپولیس با بحران شدیدی روبه رو خواهد شد. بحرانی که بدون شک برانکو را مجبور خواهد کرد تا دوباره تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

البته این تنها مشکل تیم برانکو نیست چرا که غیر از احمدزاده و کامیابی نیا، هفت بازیکن دیگر هم در معرض محرومیت قرار دارند که می تواند برانکو را مجبور کند در هر مسابقه به ترکیب خود دست بزند. علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، مهدی طارمی، محسن مسلمان، وحید امیری و علی علیپور هم دو اخطاره هستند که با دریافت کارت زرد بعدی یک جلسه محروم خواهند شد. انصاری، رضاییان، ربیع خواه و رادوشوویچ بازیکنان یک اخطاره تیم برانکو محسوب می شوند.