آرشیو یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵، شماره ۴۷۳۶
سینما
۱۲

نمایش فیلم های سینمایی در جشنواره «رویش»

دبیر دهمین جشنواره فیلم «رویش» اعلام کرد در یازدهمین جشنواره فیلم رویش که سال آینده برگزار می شود، بخشی هم به نمایش فیلم های بلند سینمایی اختصاص یافته است.

به گزارش سینماپرس، نشست خبری دهمین جشنواره فیلم رویش صبح دیروز با حضور هادی مقدم دوست (دبیرهنری) و سیدجواد رفاهی (دبیر اجرایی) در حوزه هنری برگزار شد.

سیدجواد رفاهی دبیر جشنواره رویش در این نشست گفت: دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه رویش بعد از ظهر فردا در پردیس سینمایی هویزه مشهد مقدس آغاز می شود و در 30 دی ماه در ساعت 17 و 30 دقیقه در سینما آفریقا به کار خود پایان خواهد داد. علت انتخاب شهر مشهد برای برگزاری این جشنواره به خاطر موقعیت دینی این شهر مقدس است. او ادامه داد: حدود 1498 اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره فیلم کوتاه رویش رسیده که از این بین 860 اثر در بخش ملی، 618 اثر در بخش داستانی و 280 اثر در بخش بین الملل است. 280 اثری که در بخش بین الملل است از 18 کشور دنیا هستند که از میان آنها 11 اثر به بخش مسابقه راه یافته اند.

وی گفت: تنها حامی برگزاری جشنواره فیلم کوتاه رویش حوزه هنری است و در حال مذاکره هستیم تا از حمایت های آستان قدس رضوی برای برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم رویش استفاده کنیم.