آرشیو پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۸۸۶۶
ورزش
۱۱

گوناگون

کاندید بانوی شطرنجباز

از سوی کمیته بین المللی بازی منصفانه، سارا خادم الشریعه به عنوان کاندیدای ورزشکار اخلاق سال 2016 معرفی شد.

درجریان رقابتهای شطرنج زنان جهان درروسیه، خادم الشریعه در یک حرکت اخلاقی مقابل حریف اوکراینی که به دلیل بیماری دوست فرانسوی خود وضعیت روحی مناسبی نداشت، تن به تساوی داد تا حریفش بتواند با توجه به فشار روانی پیش آمده به استراحت پرداخته وسلامتش به خطر نیفتد.

فرکی: به برد سایپا امیدوارهستم

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا با ابرازامیدواری به ادامه پیروزی های این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر،گفت: شرایط تیم به گونه ایست که باید برای رسیدن به میانه های جدول به دنبال کسب سه امتیاز دیدار مقابل فولاد باشیم.

کاپیتان حسینی تمرین کرد

سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس دیروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد تا خیال مربیان و هواداران این تیم از این بابت راحت شود.

مظلومی مربی پدیده شد!

درحالی که تیم فوتبال پدیده امروز باید به مصاف استقلال خوزستان برود باشگاه پدیده در اقدامی عجیب با رضا مهاجری قطع همکاری کردو با پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته استقلال به توافق رسید.

آرژانتینی ها درخانه کشتی

تعدادی ازکشتی گیران آرژانتینی برای برگزاری یک اردوی مشترک با ملی پوشان ایران به خانه کشتی تهران آمدند.این اردوی مشترک تا روز 6 اسفند ادامه خواهد داشت.

مخالفت با استعفای پیروانی

باشگاه فجر شهید سپاسی درواکنش به درخواست استعفای غلام پیروانی سرمربی این تیم اعلام کرد: این موضوع به صلاح باشگاه نیست وبا استعفای وی مخالفت می شود.

گوران به سیاه جامگان پیوست

تیم سیاه جامگان گوران یرکوویچ مهاجم صربستانی را به خدمت گرفت. این بازیکن که سابقه بازی دراستقلال را دارد، قراردادی تا پایان فصل با این تیم امضا کرد.

مربی برزیلی به ایران می آید

فدراسیون فوتبال با سیلوا مربی برزیلی فوتسال به توافق رسید و قراراست این مربی بدنساز به زودی به ایران بیاید. یکی از درخواستهای ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از سومی با ایران درمسابقات جام جهانی، تقویت کادر فنی اش بود.